Autor: 021.rs

Novi Sad
05.04.2021.
12:54 > 13:46
Policija i komunalna milicija, uprkos kršenju mera, nisu reagovale na veliku studentsku žurku u Kampusu, iako su pratile šta se dešava, poručuje gradonačelnik Miloš Vučević.
  • Krpi rupu na bazenu

    06.04.2021 23:21
    ..i ne pametuj.Boss ti se panicno plasi studenata...prpa ...okrecete narod protiv studenata,pa jestel vi normalni to su nasa deca.
  • samo zakonito

    06.04.2021 13:58
    Zasto daih hapse
    posalju im samo uplatnicu i Rešenje
    pa posle fend resenje
    Mogli bi
    Zaposliti izvšiteljski lanac na sprovodjenje mera protiv corone i da sve rade samo po zakonu uveo bi se red a kamoli da rade kako se radi.
    Njima je bitno samo da se ima osnovna polazna tačka, ćelija ,seme .... JEDAN DINAR (1 dinar) da od njega naprave slona.A kamoli od 5000 din ili još više.Oni bi to odradili savršeno.
    I kriminal da se tretira po tom Zakonu o izvrsenju kazne bi bile veće nego za ubistva dece posle silovanja i veleizdaju..
  • stalno bura u lavoru

    06.04.2021 13:50
    Zar je nasilje prekrsajna prij
    Prekršajna prijava nije nasilje

    Zasto ne rade ono što zakon to predvidja ?
    Tako je otišlo i Kosovo dugovali svima nisu im ni Rešenja dostavili ili okačili iza vrata toaleta suda kao što ostalima rade.Danas bi samo taj dug sa kamatama prešao vrednost 10 Kosova.
  • paa

    06.04.2021 08:30
    Jeste da ova vlast radi to samo iz svojih ličnih političkih razloga, ali je ovaj sistem labavih mera ipak najdelotvorniji za epidemiju. Striktne zabrane ništa nisu uradile u zemljama gde se sprovode, a potpuna sloboda bi takodje bila previše za ojadjeni zdravstveni sistem.
    Iako ne namerno, i nevodjena razmišljanjem i brigom o zdravlju, naša vlast vodi epidemiju na najbolji način - tiho prokužavanje onih koji odluče da se ne čuvaju, uz dobrovoljnu vakcinaciju onih koji odluče da se tako zaštite, najpre će dovesti do gašenja epidemije.
  • Lud zbunjenog

    06.04.2021 07:10
    Dosta
    Ne mora rasteravanje mase, samo ih lepo legitimisite u miru, pa nek potpisu da svojevoljno odbijaju lecenje u KCV, plus po dzepu malo. Ovako svesno krse mere. Dok su drugi ljudi ludi i u "zabludi" i sede kuci.
  • V

    05.04.2021 21:51
    Ovako će reći da su to dvostruka pravila. Obrni okreni, ne valja
  • pa se kaze

    05.04.2021 18:39
    nedoslednost i nesposobnost

    Udi makar kao što izvršitelji udaraju po duznicima za 100 dinara duga !!!!
    Sad imate dva neprijatelja od jednog.Neposlušne i poslušne.
  • Vanzemaljac

    05.04.2021 17:06
    Ih
    Ih ta nemojte kasti pa jos i da poverujemo
  • Mile

    05.04.2021 17:02
    Stvarno
    Nije u redu, tuci u glavu studente u sred aprilskog roka...
  • Mr.M

    05.04.2021 16:51
    Opet selektivno...neko može neko ne može...ja se sećam prošle godine ispred skupštine šta je bilo...doveli ste policiju,žandare,konjicu,PTJ sa hamerima falila je avijacija uz podršku artiljerije...da se pokažu mišići...sad vam fale glasovi pa se cuti
  • Svetlana

    05.04.2021 16:34
    Sto niste poslali one vase tabadzije koje su proslog jula tabale na protestima u Beogradu i Novom Sadu?
    Ah da, zato sto ste ih sad uhapsili, jer "se borite protiv kriminala"!
  • Saša

    05.04.2021 16:31
    Je l ovo igde prolazi?
    Pa je l ste vi vlast il neki klovnovi?
    Smorili ste više... al stvarno... il radiš ono što treba il ne radiš...
    Pa onda je brutalnost režima što mi naplaćuje 5000 za nevezan pojas?
  • Ivan

    05.04.2021 16:24
    Odokativno
    Znaci delujete samo populistički.
    Procenjujete šta vam u tom momentu odgovara, pa takve mere donosite. Po tome se može zaključiti da sa merama lutate kao magarac u magli. Važan je ostanak na vlasti, a ne briga o zdravlju stanovništva...
  • seljak

    05.04.2021 16:23
    fff
    vatrogasci bili zauzeti a policija na vakcinaciji. ajd probajte sutra.
  • /

    05.04.2021 16:23
    /
    ma ti si ih i organizovao.
    cilj vam je da celu drzavu stavite u karantin kao 90-ih da mozete raditi sta hocete
  • Dr Šećeroski

    05.04.2021 16:22
    Neverovatna dvoličnost vladajućeg režima.
    Nad jadnim ugostiteljima koji rade na kašikicu i pune redovno budžet vlast može da se iživljava jer ako pisnu ili se organizuju odmah slede represije u vidu svih mogućih inspekcija ali u isto vreme, da se se ne daj bože to ne bi protumačilo pogrešno, režim je eto pun razumevanja i pažnje za studente (sa kojima se i nije poželjno kačiti).
    Pre će biti da se boje da se studenti ne pobune i da za njima krene i ostala raja i onda eto belaja.
    Misli vlast da su popili svu pamet ovoga sveta i to će im se vrlo brzo obiti o glavu.
  • Licemerje

    05.04.2021 16:14
    Ne vole dežurni kritičari da čuju istinu iz bilo čijih usta. Isti vi koji kritikujete ovo biste kritikovali da je država maksimalno postupila po zakonu i pohapsila ovde studente što ovde kao tražite, za vas nikada nema zima, šta god da se uradi vi ćete to kritikovati u tom večitom teranju inata "sada neću ni onako kako hoću".
  • Ђенка

    05.04.2021 15:52
    ?
    Vlast iz dana u dan gubi moc
  • Slobodan

    05.04.2021 15:37
    Mladost
    Blize se izbori!
    Samo da se niko nikom ne zameri.
  • Jovana

    05.04.2021 15:35
    Ili sprovodite mere kako treba ili ih nemojte uopste ni uvoditi... Ovo je stvarno vise preslo sve granice razuma. Sve ukinite i pustite da se bolest siri pa ko prezivi prezivi. Ali onda isto tako pustite i zdravstvene radnike da rade uobicajeno, lece druge bolesti idu na odmor, bolovanje... zatvorite kovid bolnice i nemojte uopste primati kovid pacijente. Nek se lece sami kod kuce, kad i ovako sve znaju bolje od lekara. Nek se lece u kafani ili kladionici. Samo optimizam, samo prirodno, mislite pozitivno ... Ponasajte se kao da nema virusa. Tako se uostalom i ponasaju mnogi.
  • hm?

    05.04.2021 15:23
    E moj ti!! Bojis se turbofolk studenata i stalo vam je samo do rejtinga! Nema tu drugog leka osim kordon narodne milicije i onaj sto vice u megafon “Miicijo! Postupi po naredjenju”. Medjutim, izbori su ipak za godinu dana... ko prezivi pricace....
  • Neko

    05.04.2021 15:23
    Nesto
    Da, ali zato ako Grbavicom ili Limanom ideš kolima kad padne mrak i još ako si muškarac i sam, nema šanse da te ne saleti interventna ili žandarmerija koji te smaraju dok ne izrovare svaki džep ili rupu na autu. Bukvalno više ne vozim posle 7 uveče jer znam da ću izgubiti pola sata na nabildovane i nabeđene likove koji su utripovali da love Eskobara u Novom Sadu.
  • Andrija Šrek

    05.04.2021 15:15
    ...
    Sve, sve je naopako. Od postupka do izjave.
    Ili sam ja nenormalan.
  • pera

    05.04.2021 15:10
    ..
    Naravno, jer mi vas placamo da gledate kako ce sta da izgleda i kako ce se komentarisati, a ne da sprovodite zakon, jel tako.
  • Realista

    05.04.2021 15:05
    Au
    E sad lepo svi sa zurke dobrovoljno da pomognu u crvenoj zoni i da tamo malo zaigraju. Trt tamo nema ni jednog. Dno dna od intelektualaca. I ti ce imati diplomu sa drzavnog fakulteta. Auuuu majko mila.
  • Boža Derikoža

    05.04.2021 15:02
    Kad smo već kod iživljavanja..
    Ja naravno pozdravljam gradonačelnika i njegovu neugodnu poziciju. Kao što svi znamo, policijske snage se bukvalno istope i nestanu kada dođu u kontakt sa svojim kriptonitom - kritikom slobodnih medija. Te je naravno bila razumna odluka ne reagovati na krženje mera.

    Imam samo jedno pitanje, koje sam siguran da mnogi sugrađani dele: Da li ovo znači da od sada više niko ne mora da poštuje mere uvedene od strane države, dok god imamo sposobnost da se žalimo našim opresivnim i surovim slobodnim medijima? Zato što mogu da prihvatim ako je to odluka iz gradske kuće, samo bih voleo da svi znamo da smo na istom sa studentima. Ne mogu zamisliti da bi mediji bili išta darežljiviji nakon ove izjave ako dođe do policjskog razbijanja okupa.

    Ali, naravno, moramo i mi biti razumni. Čak ni naši najnapredniji socijolozi nisu uspeli da otkriju metod razrešavanja civilne neposlušnosti, a da to ne uključuje surove i nepotrebne batine. A ako ima onih koji znaju za takve metode, molim ih da se što pre jave nadležnim da im sugeriraju bolji sistem, pre nego što cenjeni fukcioneri daju neko izuzetno glupo i providno obrazloženje za ne reagovanje na kršenje sopstvenih zakona.
  • Cveta

    05.04.2021 15:00
    Moga je Gradonacelnik otici da porazgovara sa okupljenima. S'obzirom na njegov autoritet - vredelo bi.
  • S.

    05.04.2021 14:54
    Znaci, bitnija je slika u medijima nego sprovodjenje zakona.
  • Aleksandar974

    05.04.2021 14:52
    Znamo da vi pravite selekciju kada treba da se demonstrira sila ili sprovodi zakon.
  • ex chapman

    05.04.2021 14:51
    rezim
    pa po tome se i razlikuje REZIM od PRAVNE DRZAVE
    pravna drzava primenjuje zakone, a rezim primenjuje volju vlastodrzaca. pa se tako i kaznjavanje primenjuje sporadicno. sto rece cuveni Pasic - ne pisemo mi zakone za nas nego za protivnici!
  • Novosadjanin

    05.04.2021 14:48
    Dragi lekari, u njegove ime se izvinjavam i zelim vam da svi odete odavde jednog dana! Putovacu preko na lecenje, nece mi biti problem. Ovo jako boli!
  • Iznogud

    05.04.2021 14:46
    Gradonačelniče, nemojte da hapsite ni dilere droge jer ćete ugoziti njihovo pravo na slobodu!
  • kewa

    05.04.2021 14:39
    reagujte bar ostalim danima, jer je svako vece zurka na trgicu.
  • Ilija Sart Kanada

    05.04.2021 14:39
    Tek će biti protesta
    Pa nikome se ne gubi od strane policajaca glava i bolničko i banjsko lečenje i ležanje u krevetu od bolova nakon polomljenje glave,noge,ruku i rebara u narednih 6 meseci od besne mase za platu od 400 eura.

    Nisu ni policajci tako glupi kao jula prošle godine kad vide kritičnu masu.Naučili su i policajci nešto iz julskih protesta prošle godine.

    Plašim se da je ovo je tek uvertira šta sledi na ulicama i Novoga Sada i Beograda i ostalih gradova u Srbiji od mase koja nema više šta da izgubi.

    Broj demonstracija i besnog naroda ce se samo uvećavati da ostane ovako kako je nema šanse.Da sam na mestu bilo kog političara i čelnih ljudi i policije i bilo kog gradonačelnika u Srbiji dobro bih se razmišljao o bilo čemu šta bih rekao u medijima što u sebi sadrzi reč"mere" ili "zatvaranje" ili "ograničenje radnog vremena" ili"kazne zbog nepoštovanja mera".

    Narodu je fitilj vrlo kratak kako mi je saopšteno.Toliko kratak da je to karta u jednom pravcu za sve političare i čelne ljude policije i na nivou države i na nivou grada budu li izveli policiju na ulicama da tuče narod opet.
  • Wolf 359

    05.04.2021 14:36
    Nije valjda?!? Pa vama se sve svodi na istrazivanja i rejtinge. Isti si kao i onaj u duksu...
  • Kada

    05.04.2021 14:36
    Ti lolo
    Organiziješ oproštaj od Balaševića to je ok?
  • Limanac

    05.04.2021 14:35
    Cenim da je nadlezne ipak bilo malo prpa.
  • /

    05.04.2021 14:34
    /
    sure, sure. kako si odjedared fini.

    verovatno su picili turbofolk i kolo.
    da su rokeri bili bi zabranjeni
  • Posmatrač

    05.04.2021 14:34
    Znači (komunalna) policija ne radi svoj posao zbog rejtinga vlasti?
  • boki

    05.04.2021 14:32
    da, sad će se reći- nesposobnost režima i nepostojanje države!!!
  • Mile

    05.04.2021 14:30
    Znači, pravda se sprovodi selektivno?!!
  • Petar

    05.04.2021 14:23
    Dobra šala.
  • Student

    05.04.2021 14:19
    Stavi automatsku stanicu za vazduh na Klisi ili Vidovdanskom naselju. Mani se studenata, jer ako mi studenti poludimo, bice opasno.
  • maher

    05.04.2021 14:18
    ti ono bese rece da smo pobedili koronu letos?
  • Joka

    05.04.2021 14:16
    Nismo pravna drzava.
  • Zokins

    05.04.2021 14:09
    Jul
    Još se sećam kako je policija sa konjima i psima išla i tukla ljude koji su mirno protestovali.
  • Ns

    05.04.2021 14:06
    A kome haos i onaj nered odgovara? Pa ni u Bgd. nisu rasturili žurke, pa zašto bi kod nas?!
  • Luda drzava

    05.04.2021 14:06
    A jel to vazi i kad ste otvarali spomenik ili otvaranje gondole na Kopu...
  • Nemanja Jovicic

    05.04.2021 14:04
    Nije se reagovalo da se studenti ne bi pobunili.
    Koliko znam vlast se nikad ne obazire na "nesto sto bi neko pricao"
  • Dobro da se zna

    05.04.2021 14:04
    Znači to će onda važiti i za ostala okupljanja naroda i eventualne proteste. OK
  • Neven Stefancic

    05.04.2021 14:03
    Zagrebacka ulica 128
    Zakon za jedne vazi nabijaju im kazne da placaju drugima ne. Erdogan tiranija.
  • Limanac treći

    05.04.2021 14:02
    Da li državni organi deluju u skladu sa tim da li će biti popularni ili ne ili po zakonu? Kakvo je ovo nezrelo i neodgovorno razmišljanje? Ko krši red, prlja grad i doprinosi širenju epidemije mora da odgovara, bez okolišanja i bez izuzetka.
  • Glavonja i Kalauz

    05.04.2021 14:02
    Nije se reagovalo da bi se reklo: "Mladi su *ovna. Mi smo ispravni, uvek u pravu."

    Jeste li bili u pravu i marta 2020. godine, najsmešnija vlasti na svetu?
  • Neven Stefancic

    05.04.2021 13:58
    Zagrebacka ulica 128
    Uskoro mozemo da gledamo novu drzavu u stilu Sjeverne Koreje, Turskog tiranizma Erdogana.
  • SGRV

    05.04.2021 13:55
    Pametna odluka
  • Zoki

    05.04.2021 13:52
    Represija
    Ma da, al zato interventna i zandarmerija maltretira omladinu na dnevnom nivou. Ne mogu vise da izadjem iz stana a da mi ovi ne zavire u gaće i to samo zato sto imam dredove...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna